Wednesday, August 20, 2014

KINGTON ISOTONIC

Share



PENERANGAN MENGENAI PLASMA HIDUP KINGTON
Bahagian 1: Produk: 
1)Apakah itu Plasma Hidup Kington?
Kington adalah satu produk unik dan eksklusif yang membekalkan 83 unsur-unsur bioketersediaan panting yang didapati dalam satu lokasi spesifik dan menggunakan satu kaedah khusus yang ditentukan oleh Rene Quinton.


2)Apakah kebaikan Plasma Hidup Kington?
Kington mengembalikan persekitaran dalaman kita yang bertanggungjawab untuk setiap fungsi dalam badan kita. Segala-gala dalam badan manusia itu bergantung ke atas kualiti dan keseimbangan bendalir-bendalir ini. Apabila persekitaran dalaman kita berada pada peringkat optimum, setiap sel, tisu dan organ, mula bereaksi dan berfungsi secara normal.
3)Apakah itu persekitaran dalaman?
Persekitaran dalaman itu adalah bendalir-bendalir yang mengeliling kedua-dua bahagian luaran dan dalaman sel. Mereka yang bertanggungjawab untuk setiap fungsi badan termasuk bendalir luar sel, bendalir intrasel, bendalir antara ruang, plasma darah, bendalir sistem limfa, cecair amnion, serebrospina, dan sebagainya.
4)Mengapa kita mengambil Plasma Hidup Kington?
Kita perlu mengambil Plasma Hidup Kington kerana kita mesti memulihkan persekitaran dalaman kita. Penyakit-penyakit yang spesifik, dan kesihatan yang tak baik secara umum, adalah basil daripada kecacatan bendalir dalaman. Kecacatan persekitaran dalaman ini menganggu setiap fungsi fisiologikal termasuk sistem imun, sistem endokrin dan sistem saraf.

5)Mengapakah persekitaran dalaman kita amat terjejas?
Setiap hari kita dikelilingi oleh bahan-bahan cemar daripada makanan, air dan udara yang kita sedut. Seperkara lagi, cara pemakanan kita juga penyumbang utama kepada gangguan dalaman kerana kita makan jenis makanan salah dan kandungan nutrisi tanah bumi kita yang kurang baik. Kita semua tahu keburukan makanan segera, gula pasir halus, tepung halus dan benda-benda lain yang memusnahkan keseimbangan persekitaran dalaman kita.

6)Apakah kandungan aktif Plasma Hidup Kington? 
Kandungan aktif utama adalah 83 jenis mineral dan unsur surih pada bahagian yang mencerminkan bendalir badan kita dan boleh diserap dengan mudah, diasimilasikan dan berfungsi.
7)Bagaimanakah Plasma Hidup Kington berfungsi?
Kington adalah satu larutan unggul untuk memulihkan keseimbangan bendalir-bandalir dalaman badan. la memberi khasiat secara beransur ansur , dan akhirnya menggantikan persekitaran dalaman kita yang terganggu; !a menyeimbangi keperluan mineral kita dan mengembalikan mineral surih kritikal yang kurang di kalangan kebanyakan orang .
8) Apakah perbezaan antara Plasma Hidup Kington dengan produk air laut lain?
a)Kington bukan hanya air laut. Kington adalah satu-satunya plasma laut yang pernah digunakan oleh beribu-ribu para doktor, hospital-hospital dan klinik-klinik selama lebih 100 tahun.
b)Keselamatan dan kemujarabannya disokong oleh ratusan daripada ribu-ribuan kajian kes yang didokumentasikan.
c)la satu-satunya plasma laut yang dibukti secara klinikal berupaya menggantikan keseluruhan isipadu darah binatang tanpa sebarang kecacatan pada organisma.
d)la satu-satunya plasma laut di mana bendalir hidupnya yang luar biasa daripada mekar plankton, yang dihasilkan dengan menggunakan protokol Quinton yang eksklusif dan terkenal.
9) Apakah bendalir hidup luar biasa daripada mekar plankton? 
Secara mudah, ialah Plasma Hidup Kington!
10) Apakah penemuan utama Rene Quinton?
Rene Quinton ma punyal minat yang kuat dalam konsep persekitaran dalaman. Teori Evolusi Darwin mencadangkan bahawa semua hidupan di bumi adalah produk daripada sel tunggal organisma¬organisma lautan. Ini menarik perhatian Quinton dan membangkitkan semangatnya untuk menglihat dalam laut untuk mengetahui perkaitannya dengan persekitaran dalaman manusia. Dan akhirnya Rene Quinton mengetahui bahawa mineral, biologikal dan kuantum bersamaan dengan persekitaran dalaman boleh didapati daripada satu lokasi tunggal dalam lautan yang dipanggil mekar plankton vorteks. Penemuan ini digelar oiehnya 'Plasma de Quinton'. Hari ini kita tahu is sebagai Plasma Hidup Kington.
11) Apakah penerbitan yang mendokumenkan kajian kes dan penggunaan klinikal Plasma Hidup Kington?
a) VIDAL, di mana ia adalah bahasa Perancis 'Physician Desk Reference' (PDR), yang menerbit berikut:
i. Ciri-ciri luar biasa itu Plasma Hidup Kington. 
"Plasma de Quinton adalah seiras secara fizikal, secara kimia dan secara fisiologi dengan persekitaran dalaman kita dan menyediakan keadaan optimum untuk korpuskel darah merah dan leukosit dan pecahan-pecahan darah lain. la mungkin boleh menggantikan keseluruhan isipadu darah seekor binatang dengan Plasma de Quinton tanpa sebarang kecacatan pada organisma. "

ii. Penggunaan luar biasa Plasma Hidup Kington
"Pada awal 1900 di Eropah di mana satu mass wabak penyakit-penyakit paling virulen: taun, Tuberculosis, kepialu, sifilis, cacar, jangkitan gastrousus, athrepsia dan selesema. Penggunaan antibiotik telah hampir 30 tahun dan kematian, terutama antara bayi-bayi dan kanak-kanak, adalah beratusan daripada ribuan. Semenjak 1906 Rene Quinton menumpukan kerjanya untuk mengatasi krisis ini menggunakan Kaedah Laut Therapeutic.

b)Kajian Klinikal Besar I - 1925 Penerbitan kajian kes bahawa lebih daripada 2000 subjek di mans penyakit mereka dirawat dengan Plasma Hidup Kington dan telah diawasi selama lima belas tahun atau lebih selepas rawatan. 

12) Apakah pencapaian-pencapaian terbesar Plasma Hidup Kington di Eropah?
Salah satu penggunaan Plasma Hidup Kington ialah untuk merawat wanita hamil yang mempunyal risiko tinggi (lebih daripada 70%) memperoleh anak cacat anggota badan yang serius dan berkemungkinan mati dalam tahun pertama.
Wanita yang menpunyai sejarah kehamilan berisiko tinggi yang mengakibatkan kematian janin, kematian pada zaman kanak-kanak, atau kelahiran cacat anggota badan, telah diberi suntikan subkutaneus Plasma Hidup Kington setiap hari.
Keluarga-keluarga ini telah diawasi dalam tempoh 5 hingga 10 tahun. Dalam semua kes-kes yang dilaporkan, kehamilan-kehamilan dengan Plasma Hidup Kington mencapai 90% pertumbuhan janin yang normal dan sihat. 10% bayi-bayi lain yang lahir dengan kecacatan minor pulih sepenuhnya selepas 2 bulan mengambil Plasma Hidup Kington.
13) Apakah klinikal yang signifikan bagi Plasma Hidup Kington?
Pada 100 tahun yang lalu, Plasma Hidup Kington telah digunakan atas kejayaan luar biasanya bagi memulihkan keseimbangan fisiologi, menyokong kesihatan gastrousus , menggalakkan pertumbuhan sihat probiotik usus, menggalakkan pertumbuhan optimum, mengekalkan prestasi optimum dan meningkatkan stamina fisiologikal. Ini termasuk bahagian-bahagian bagi:
a)Rawatan pranatal: menyokong pembesaran janin secara optimum
b)Pediatrik: pengambilan makanan nutrisi, pertumbuhan dan pembesaran optimum dan penghidratan selular.
c)Giriekologi: menyokong fungsi kelenjar optimum, kesihatan faraj, dan menyokong kitaran haid normal.
d)Dermatologi: mengembalikan keseimbangan mineral yang panting untuk pembentukan kolagen matriks secara optimum
e)Kesihatan pernafasan: bantu menormalkan fungsi pernafasan selepas tekanan berpanjangan
f)Penggunaan pada gigi: bantu mengukuhkan gusi dan menggalakkan pH oral secara optimum dan percambahan bakteria oral yang sihat
g)Kesihatan Castro-intestinal: menormalkan pH usus dan fisiologikal; menyokong percambahan sihat probiotik dalam usus itu
h)Penghasilan hormon: menyokong panghasilan hormon secara optimum atas kehadiran mineral bioketersediaan dan asid-asid amino
i)Neurologi: menyokong fungsi otak dan neuronal secara optimum



0 comments:

Post a Comment